POPIS SKUPINOVÝCH LEKCÍ

TRX

  • FLEXIBILITA

  • SÍLA

Se závěsným posilovacím systémem dochází k rozvoji tělesné síly přirozeným způsobem - pracuješ pouze s vlastní hmotností a gravitací. Cvičení je tak vhodné pro lidi s různou úrovní fyzické kondice. Zátěž lze stupňovat různým nastavením polohy těla, proto jsou cviky bezpečné pro fitness nováčky i aktivní sportovce, kterým komplexní trénink může pomoci ke zlepšení výkonů a vytrvalosti.

Silově- kondiční tréninky

  • REDUKCE HMOTNOSTI

  • SÍLA

  • VYTRVALOST

Lekce jsou určeny pro začátečníky i pokročilé. S rozdíly kondice trenér počítá. Společně s Romanem se zaměříte na rozvoj silových, silově-explozivních a vytrvalostních schopností. A jak bude lekce probíhat? V úvodu se zahřejete, následně proběhne hlavní silová část s dynamickými prvky, a na závěr se pořádně zapotíte

Kalanetika

  • ZPEVNĚNÍ

  • FLEXIBILITA

V rámci hodinového programu se postupně procvičí jednotlivé partie celého těla. Cviky zároveň zpevňují i protahují kontrolovanými malými pohyby, při kterých však dochází ke stahům i hlouběji uložených svalových vrstev, jejichž procvičení bývá problematické.

Pilates

  • ZPEVNĚNÍ

  • FLEXIBILITA

Pilates je ucelený cvičební postup, jehož cílem je zlepšit kontrolu nad svým tělem, posílit jej a zlepšit jeho ohebnost. Tím, že je zde kladen důraz na rozvoj uvědomování si tělesného pohybu, je pro metodu charakteristická naprostá přesnost provedení jednotlivých pohybů každého cviku

Kruhový trénink

  • ZPEVNĚNÍ

  • ​VYTRVALOST

Jedná se o intervalové cvičení různého typu. V našem případě 30 sekund cvičíte a následuje 15 sekund pauza. Pro každé stanoviště určí trenér daný cvik a tvým úkolem je v daných intervalech odcvičit postupně všechny stanoviště. Po každé sekvenci se posuneš na další stanoviště, dokud neobejdeš celé kolo. Trénink je tvořen 3-4 koly.